نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

نگاهی به تیم ملی والیبال نشسته در پارالمپیک|جوان‌ها را هم باور کنیم

  • کد خبر: ۷۹۷۶۳
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
نگاهی به تیم ملی والیبال نشسته در پارالمپیک|جوان‌ها را هم باور کنیم
تیم ملی والیبال نشسته به عنوان قهرمانی پارالمپیک توکیو دست یافت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال نشسته ایران برای پنجمین بار قهرمان پارالمپیک شدند. بازیکنان این تیم از اینکه یک ست از دست داده اند، ابراز ناراحتی کردند. اما واقعیت این است که کشور‌های دیگر هم می‌کوشند تا به سطح اول المپیک برسند.
تیم ایران تا زمانی که مرتضی مهرزاد، بلندقامت‌ترین ورزشکار جهان را دارد، مشکلی نخواهد داشت. حضور مهرزاد از نظر روحی و روانی تیم ایران را به بالاترین سطح ارتقا می‌دهد و دیدیم هر جا که کار گره خورد او با ضربات مهلکش گره گشا شد. البته تیم ایران همدل و منسجم بوده و در استراتژی تعیین شده، سرعت زیاد باعث غافلگیری حریفان می‌شد. اما بازی فینال نشان داد که روسیه هم در سرویس و هم اسپک پیشرفت خوبی کرده است و برگزاری اردو‌های تدارکاتی با تیم ایران و مشارکت دو بازیکن روسی در لیگ ایران که در گذشته انجام شد، روس‌ها را نزدیک‌ترین تیم به قهرمان المپیک نشان داده است.
در تیم ایران کنار بازیکنان باتجربه مهدی بابادی از سبزوار اگر پدیده نبود، عالی ظاهر شد. با این همه اعتقاد داریم که با پا به سن گذاشتن مجید لشگری، رمضان صالحی و داوودی علیپوریان تیم کشورمان به بازسازی احتیاج دارد. محمد رحیمی بازیکن سابق تیم ملی و بهترین‌های والیبال نشسته دهه گذشته جهان در این باره می‌گوید: خوشبختانه پشتوانه‌های خوبی داریم. جمال نظری از گنبد، محمدرضا سبحانی از اصفهان، مسعود امانی از کرمانشاه و یک پاسور خوب تهرانی به نام حمیدرضا عباسی دست سرمربی تیم ملی را پر نگه داشته است. با این همه اعتقاد داریم که والیبال نشسته ما باید با جوانانش آوردگاه‌های جهانی از جمله لیگ جهانی و قهرمانی آسیا را به بازیکنان جوان اختصاص دهد تا نوار پیروزی‌ها و یکه تازی‌های مردان ایرانی ادامه یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->